Cronica Betrayer la Arad

Cronica Betrayer la Arad
Deplasarea noastra la Arad a fost posibila datorita initiativei lui Adi "Baciu" Igrisan si a lui Dorel Usca , patronul clubului NERV, care au demarat o actiune foarte frumoasa si demna de tot respectul - promovarea trupelor tinere din toata tara, in clubul NERV.

Dupa ce toate pregatirile antemergatoare concertului au fost finalizate ,incet incet a sosit si ziua cantarii. Dupa un drum de 4 ore, de la Sibiu la Arad, am ajuns in sfarsit in clubul in care trebuia sa cantam. Nu stiam mare lucru despre locatie, doar ceva poze de pe net, dar cum am intrat am fost impresionati de loc.

Destul de spatios, cu scena, sound ok, atmosfera faina. Pentru ca am ajuns putin cam devreme , am avut timp sa ne plimbam putin prin centrul orasului, sa mancam ceva, sa bem ceva , sa fumam o tigara si sa radem putin. Timpul a trecut repede si ne-am intors la proba de sunet. Oameni seriosi , au venit cu o instalatie frumusica pentru un club , fata sanatoasa, monitoare in toate colturile scenei , backline adevarat, ce mai... ca la carte.

Tot atunci i-am intalnit si pe cei care urmau sa ne cante in deschidere , aradenii de la FebOsix. Dupa ce am facut proba de sunet , ne-am asezat frumos la masa , cu o "racoritoare" in fata si am asteptat ora inceperii concertului.

Lumea a inceput sa apara incet incet, iar pana la ora concertului s-au strans peste 130-140 de oameni. Concertul a inceput la ora 22:15 , iar noi am urcat pe scena la ora 23:00. Desi cei care au cantat in deschidere aveau un stil muzical diametral opus fata de noi, pentru oamenii de acolo nu a contat, s-au simtit bine , iar cand ne-am urcat pe scena pentru a incepe showul , au venit pana la marginea scenei.

Daca tot vorbeam de public , vreau sa salut "populatia" din Arad care a fost la concert, de la primul acord si pana la ultimul publicul a fost senzational. Au dat din cap, moshpit, tot tacamu. Vedeam pe fata lor ca ar fi cantat cu noi daca ne-ar fi cunoscut piesele, dar oricum si asa zumzaiau ceva. Concertul a fost electrizant , simtindu-ne si noi fenomenal pe scena , tocmai datorita publicului.

Dupa concert, ne-am tras putin sufletul, am adunat repede sculele de pe scena , le-am dus la masina si am revenit la povesti toata noaptea cu oamenii adevarati din club. In concluzie vreau sa aduc inca o data multumiri pentru initiativa celor de clubul NERV si oamenilor care au fost prezenti acolo si care ne-au sustinut. Sper sa ne intoarcem cat mai curand.....

Dragos Dicu (Betrayer)