Conform AdPlayers.ro, Millennium Bank si-a asociat imaginea cu formatia Holograf pentru Creditul Ipotecar. Dezvoltata impreuna cu agentiile Ogilvy & Mather (creatie & strategie) si Initiative Media (servicii de media), campania de promovare pentru Creditul ipotecar de la Millennium Bank se va desfasura pe TV, print, online, outdoor si indoor, intre 6 martie si 18 aprilie.
Spot de 70.000-80.000 EUR
Productia spotului a fost estimata de surse AdPlayers la 70.000-80.000 EUR. Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare ai bancii nu au comentat valoarea investitiilor. Albert Nica, Executive Creative Director la Ogilvy a afirmat, deasemenea, pentru AdPlayers, ca spotul tv a fost filmat cu Saga Film, in urma cu 2-3 saptamani, insa nu a comentat bugetul de productie.
Peste 50.000 EUR, asocierea de imagine cu Holograf
Surse din piata de media & entertainment au estimat pentru AdPlayers la peste 50.000 EUR contractul de asociere de imagine al Millennium Bank cu Holograf, formatie care a devenit astfel imaginea produsului bancar. Reprezentantii bancii nu au comentat cifra. Cristina Bold, Director de Comunicare, Millennium Bank Romania a afirmat ca „Aceasta asociere este dedicata promovarii exclusive a Creditului Ipotecar oferit de banca”.
„E greu de spus cat este bugetul acestei asocieri”, a afirmat pentru AdPlayers si Tino Furtuna, de la Holograf. „Practic s-au unit doua brand-uri: Holograf lucra la un album, iar Millennium Bank nu cauta o piesa ci asocierea cu o formatie care sa raspunda cerintelor din target. Vorbim de un parteneriat pe parcursul a trei campanii si o perioada de 12- 18 luni. Tot ce va pot spune este ca aceasta colaborarea ne va ajuta sa ducem la capat si noul album cu tot ceea ce implica el.”
Continuarea pe AdPlayers.ro
Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter
Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!
Ne gasesti si pe Instagram