Patricipa la maratonul de 24 de ore Coca-Cola si Maroon 5

de Buvnitz

Patricipa la maratonul de 24 de ore Coca-Cola si Maroon 5


In 22 martie, in direct de la Londra, Coca-Cola si Maroon 5 invita fanii din intreaga lume sa participe la un eveniment de neuitat. In cadrul unei sesiuni extraordinare, fanii muzicii si cei ai formatiei Maroon 5 in special, vor avea sansa unica de a participa si a-i inspira pe membrii formatiei Maroon 5, la crearea si inregistrarea unei melodii noi, totul in doar 24 de ore.

Maratonul de 24 de ore va fi transmis in intreaga lume, prin intermediul unei tehnologii avansate de proiectie interactiva. Pe tot acest parcurs, fanii vor avea acces virtual nelimitat in studioul de inregistrari vizitand site-ul www.coca-cola.com/music, unde vor putea interactiona live cu formatia, contribuind creativ la compunerea versurilor, a acordurilor si ritmurilor noii piese.

In Bucuresti, fanii sunt asteptati de Coca-Cola si Radio 21 in clubul Maxx, marti, 22 martie, incepand cu ora 19.00 pentru a urmari sesiunea de inregistrari si pentru a-si aduce aportul la crearea celei mai noi piese Maroon 5, ce va fi prezentata ulterior lumii intregi.

„Coca-Cola are o experienta bogata in a-si aduce consumatorii mai aproape de muzica si de artistii pe care-i indragesc, folosind cele mai relevante si fascinante metode. Asteptam cu nerabdare transmisia live a maratonului Maroon 5 de la Londra. Pentru a ne asigura ca sesiunea de inregistrari va fi o experienta distractiva si antrenanta si pentru fanii romani, am pregatit un eveniment inedit in clubul Maxx, din Bucuresti, marti, 22 martie, incepand cu ora 19.00.”, declara Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.

Maratonul de 24 ore

Maratonul de 24 de ore face parte din campania globala “Coca-Cola Music”, un proiect muzical inovator oferit de Coca-Cola tinerilor care au astfel sansa de a participa la procesul de creatie si de a observa munca artistilor de top ai industriei muzicale.

Sesiunea de inregistrare de 24 de ore va fi transmisa in direct pe site-ul www.coca-cola.com/music, folosind impactul global si puterea retelelor sociale ale Internetului pentru a crea o experienta extraordinara, unica atat pentru formatie, cat si pentru fani.

Studioul de inregistrare va fi dotat cu tehnologie de ultima ora, pentru a permite trupei sa comunice cu fanii din intreaga lume. Interactiunea va fi posibila prin intermediul unui sistem de proiectie, bazat pe miscare, ce va proiecta mesajele si comentariile fanilor pe peretii studioului, acestea fiind transmise astfel direct membrilor trupei. In acest fel, studioul de inregistrare va deveni o interfata care le va permite membrilor formatiei sa interactioneze direct cu fanii.

„Acesta este cel mai ambitios proiect muzical dezvoltat pana acum de Coca-Cola. Pentru maratonul de 24 de ore, utilizam si dezvoltam tehnologii noi, de ultima ora, pentru a permite fanilor sa ia parte la eveniment cat mai indeaproape si sa vada in direct procesul creativ din spatele muzicii”, a adaugat Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.

De-a lungul a 24 de ore, fanii vor putea transmite cuvinte, imagini si comentarii ca surse de inspiratie pentru noua melodie, avand totodata sansa de a adresa intrebari si de a vota diferite propuneri ale formatiei.

Adam Levine, solistul Maroon 5, a declarat: „Toti ne amintim de momentele adolescentei, cand cantam in camerele noastre, incercand sa ne imitam idolii. Asadar, sa poti lua parte la un proiect global, care ofera o incursiune in ceea ce se intampla in spatele usilor inchise este cu adevarat extraordinar. Suntem nerabdatori sa ne alaturam proiectului Coca-Cola Music si sa permitem fanilor din intreaga lume sa ia parte la procesul nostru creativ”.

Prin activarea retelei globale de fani ai formatiei Maroon 5, maratonul de 24 de ore va fi promovat unui numar de peste 20 de milioane de consumatori prin intermediul paginii de Facebook Coca-Cola. Contul de Twitter @CocaCola va fi de asemenea utilizat pentru a tine fanii la curent cu evolutia din studio, pentru a-i invita sa-i inspire pe membrii trupei, dar si pentru a facilita comunicarea cu acestia. Pentru o acoperire cat mai buna a evenimentului, dar si pentru a incuraja participarea a cat mai multor persoane, o retea de bloggeri din aproape 20 de tari vor fi conectati online, tinandu-si cititorii la curent cu ultimele noutati si implicandu-se in proces.



Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter

Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!


Ne gasesti si pe Instagram


Concerte recomandate: